mandag 18. oktober 2010

Baridi kama barafu -

Cool as ice. (svar på "Mambo", så vidt jeg kan forstå)

Jepp, det er meg. Totally. Bortsett fra at jeg egentlig sånn ca renner bort her.
I dag har jeg gjort... nesten ingenting. Dagen begynte relativt tidlig med at vi dro for å besøke Kalif Abdulla, en islamsk lærer (ja, vi gjør faktisk litt skole her også!). Der var vi vel i 3 timers tid, i et rom uten vifte. Konge! Det var veldig interessant, men det var vanskelig å fokusere i varmen.

Da vi kom hjem dro noen på stranda, men jeg bare døde i senga. Sov vel i et par timer, helt vrak. Nå skal vi vel snart ut og spise, det er digg mat her!

I går kveld dro vi på night market, hvor de selger fisk, kjøtt, banan-og-sjokolade-pizza, frukt og masse digg. Stjelte et bilde fra facebooken til M-to-the-L av night market'et.




Har forresten blitt omdøpt, plutselig hører jeg "ANNALUCIA!!" på gata. Liker det!

3 kommentarer:

Christine sa...

Annem! Du er ikke i bergen, du! Angrer på at jeg ikke fikk si hade til deg:(

Når kommer du tilbake?

her er miiin blogg!
http://inbetweendays8.blogspot.com/

Gunhild sa...

Kjipt at du døde..Men ellers virker alt bra :)

annem sa...

Ja, veldig dumt, Sandvik! Men vi tar det igjen når jeg kommer tilbake! Skal følge med på bloggen! ;)

Kommer hjem 16. november.

Og G, du er bra på å kommentere ;)